Wij zijn uw kerkelijk bureau op afstand
Kerkelijk bureau

Kerkelijk bureau

Het kerkelijk bureau is het administratieve hart van de gemeente. Vanuit jouw kerkelijk bureau wordt de administratie gevoerd, wordt het contact met leden en geïnteresseerden onderhouden en worden vrijwilligers ondersteund. Wij verzorgen de taken van jouw kerkelijk bureau, zodat jouw vrijwilligers zich kunnen richten op andere taken in de gemeenschap.

Kerkelijke administraties

Wij kunnen je ontzorgen door het bijhouden van uw (leden)administratie, de post- en archiefbeheer en door het maken van roosters en preekvoorzieningen. Ook kunnen wij jou ontzorgen in de specifieke AVG-verplichtingen, bij het verkrijgen en behouden van een ANBI-status, en bij HRM-taken voor zowel vrijwilligers als kerkelijk medewerkers. 

Contact met leden en geïnteresseerden

Het is belangrijk in contact te blijven met jouw gemeente- of parochieleden. Wij zijn dé partner die jou hierbij ondersteunt, bijvoorbeeld door het organiseren van telefonische bereikbaarheid, het in behandeling nemen van inkomende e-mail, het schrijven van nieuwsbrieven en het beheren van de website en sociale media.

Ondersteuning verenigingen en stichtingen

Naast de ondersteuning die wij bieden aan kerkelijke gemeenten en parochies kunnen wij taken uitvoeren voor aan de kerk verbonden verenigingen en stichtingen, zoals koren, vrouwen- en mannenverenigingen of steunstichtingen.